19 Eylül 2009 Cumartesi

Sir Mc - Ecel Alır Beni (ft. Muhteris) sarkı sözleri


Şimdi Başlıyorum;
Terkedip gidenleri elveda çeken hüzünleri biran olurda kapana takılan hergüne dilek dile varlığımda acıya sepkeden garip bir bilmece sonucu çıkmayan bi yargı ellerimde kelepçe.
Konuş;
Dudaklarım kilitli konuşamaz bi lehçe, sıkıştı kaldı öle bi dert var içimde.Güneş vurmaz kalbime siyah beyaz bi perdede, gururla sunar SiRmC şimdi istiharede. Vay be! herkesin bi hedefi varmış belledim. Senle tükendi gitti yıkık yitik hallerim.Söyle rüyalarıMda gördüğün o kim benim.Böyle geçermi acaba darma duman günlerim, zaman geçer ömür biter hayallerinse terkeder.Kim bilirki gerçeği? Ecel kapıda bekler, çaresiz kalır yalanların önümde diz çöker, seni ancak tanrı affeder. Dram akar bu gözlerimden yardıma hemen gelin, platonik bu duygularla aşka ben yenildim. Alışmış olsa da yürek tükendi bak hayallerim, tek düzene kurulan kalbine yenildim...

NAKARAT(2x):
Kalır bu gönlüm çaresiz yalanlardan
Yıkar beni sevdan ecel alır beni
Neden bana düşman neden sana hasret
Bu gönlüme sebep ecel alır beni....

Vakit gelirse beklemekten başka çare yok, göz görürken dil susarsa bilki başka yol yok. Ah eder gönül bi derdi derdi derde ekletirse katlanılmaz hiç bi kademede gel de beni bi dinle. Yarama merhem olamaz artık hiç Bİ kimse. Gönüle aşkı koyamaz bitti artık bu son hamle. Hayatta neyi istersem tersi oldu döndü kadere. İsyan ettim bu sözlerle küstüm artık kendime. Çağır beni çağırki, hayata ibret olsun.Ben susarken sen bağırki, yer gök duysun.Kopamam artık anladın mı, ecel orda dursun, kaybettiğim herşei sende buldum.Söz ver artık, elin elimde son bulsun. Söz ver artık, gözün gözümde aşka doysun.Söz ver artık, vücudun benle toprak olsun.Kaderin kaderime eşit olsun...

NAKARAT(2x):
Kalır bu gönlüm çaresiz yalanlardan
Yıkar beni sevdan ecel alır beni
Neden bana düşman neden sana hasret
Bu gönlüme sebep ecel alır beni...

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com