29 Ağustos 2009 Cumartesi

Eda Berker - Beni Sana Hapsettin




Böyle yazılmış, bilirim alnıma

Hasret acısı, göğsümde bela



Beni sana hapsettin

Dönülmez uzaklarda

Kaderime terk ettin

Dayanamam yokluğuna



Beni sana hapsettin

Dönülmez uzaklarda

Alışamadım inan

İnan yokluğuna



Bir sen vardın

Yüreğime sardığım

Canımı paylaştığım

Düşlerime hasret yağdı



Bir sen vardın

Yüreğime sardığım

Canımı paylaştığım

Nerdesin?



Beni sana hapsettin

Dönülmez uzaklarda

Kaderime terk ettin

Dayanamam yokluğuna



Beni sana hapsettin

Dönülmez uzaklarda

Kaderime terkettin

Nerdesin?



Aldın aklımı, savurdun yel gibi

Sevdan bu mu yar, tut ellerimi



Beni sana hapsettin

Dönülmez uzaklarda

Kaderime terkettin

Dayanamam yokluğuna



Beni sana hapsettin

Dönülmez uzaklarda

Alışamadım inan

İnan yokluğuna [img]images/smilies/f29.gif[/img]




Download Link



http://www.zshare.net/audio/63656207539b91cd/

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com