28 Ağustos 2009 Cuma

Zerrin Özer Arşiv (3 CD) 2oo9 Full Albüm






ALBÜM BİLGİSİ
http://www.esenshop.com/detail.aspx?id=51808


CD 1 - Dayanamıyorum:




01.Dayanamıyorum
Söz: Aysel Gürel Müzik: Atilla Özdemiroğlu
02.Bırak Ellerimi
Söz: Aysel Gürel Müzik: Banu Kırbağ
03.Gönlümün Sultanısın
Söz & Müzik: Bayram Şenpınar
04.Havada Bulut Yok
Söz & Müzik: Anonim
05.Sevmeli
Söz & Müzik: Uğur Bayar
06.Benimsin
Söz & Müzik: Coşkun Sabah
07.Seni Düşününce
Söz & Müzik: Kaya Sungur
08.Gel Barışalım
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Coşkun Sabah
09.Penceresi Önünde
Söz & Müzik: Bora Ayanoğlu
10.Kıskan Beni
Söz: Aysel Gürel Müzik: Atilla Özdemiroğlu
11.Ben Böyleyim
Söz & Müzik: Ümit Aksu

CD1 DOWNLOAD

CD 2 - Kırmızı

01.Kurulsam Gönül Tahtına
Söz: Ülkü Aker Müzik: Anonim
02.Bu Şehirde
Söz: A. Selçuk İlkan Müzik: Selami Şahin
03.Ben Buyum İşte
Söz & Müzik: Yaşar Güzvenir
04.Bir Gülü Sevdim
Söz: A. Selçuk İlkan Müzik: Coşkun Sabah
05.İntuv Ene
Söz: Selami Şahin Müzik: Anonim
06.Ağlamayacaksın
Söz: Aysel Gürel Müzik: Selmi Andak
07.Bir Düşmeye Gör
Söz: Ülkü Aker Müzik: Anonim
08.Seninle Başım Dertte
Söz & Müzik: Selami Şahin
09.Sen Yoksan Yanımda
Söz: Ülkü Aker Müzik: Anonim
10.Merhaba Ya Habeyip
Söz: Selami Şahin Müzik: Aşık Mahsuni Şerif


CD2 DOWNLOAD


CD 3 - Dünya Tatlısı


01.Dünya Tatlısı
Söz: Aysel Gürel Müzik: Erbil Savaş
02.Ağlayamıyorum
Söz: Fikret Şenes Müzik: Nermin Güleş
03.Sat Gitsin
Söz: Aysel Gürel Müzik: Uğur Başar
04.Bana Ne
Söz: Aysel Gürel Müzik: Garo Mafyan
05.Sev Beni
Söz: Fikret Şenes Müzik: Nermin Güleş
06.Hani Yeminin
Söz: Aysel Gürel Müzik: Rabby Shalom Shabazy
07.Yoksun Sen
Söz: Kayahan Müzik: Kayahan
08.Bu Yaz
Söz: Gönül Şen Müzik: Özkan Turgay
09.Aşk İstiyor Gönlüm
Söz: Aysel Gürel Müzik: Nermin Güleş
10.Unutamadım
Söz & Müzik: Barış Manço

CD3 DOWNLOAD

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com