13 Eylül 2009 Pazar

Ercan Demirel - Durma Git şarkı sözleri


Istemem basina birseyler gelsin
Melekler alsin seni kanatlari altina
Dilegim Allahimdan mutsuz olmayasin
Yuzun hep gulsun hersey gonlunce olsun
Gulum sana ben dayanamam 2x

Durma git hic bakma gozyaslarima
Aglayarak atlatirim ben bu yukumu
Mutlu ol mesut ol pisman olma sakin
Allahim korusun seninle dualarim

Hayatim herseyim ne olur iyi bak kendine
Usutme hasta olma uzulme garib halime
Yeterki sen mutlu ol beni birak bir koseye
Bakarim caresine merak etme sen bosyere
Gulum sana ben dayanamam 2x

Durma git hic bakma gozyaslarima
Aglayarak atlatirim ben bu yukumu
Mutlu ol mesut ol pisman olma sakin
Allahim korusun seninle dualarim

Hayatim herseyim ne olur iyi bak kendine
Usutme yuka giyinme hasta olma uzulme su garib halime
Yeterki sen mutlu ol beni at bir koseye
Bakarim ben bir caresine

Durma git hic bakma gozyaslarima
Aglayarak atlatirim ben bu yukumu
Mutlu ol mesut ol pisman olma sakin
Allahim korusun seninle dualarim..

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com