13 Eylül 2009 Pazar

Ercan Demirel - Kara Kara şarkı sözleri


Kucuk bir kivilcim oldu simdi bir alev
Yaniyor durduram ben seni icimde
Bir askin yuzunden unuttum gulmeyi
Kimbilir belkide kaybettim kendimi
Gozgore gore yakiyorsun beni ucurumlara suruklendim
Gozgore gore atiyorsun beni ucurumlara suruklendim

Kara kara dusunerek geciyor gunum
Kula kul olmaktan vazgecemedim
inan Seni seviyorum
Ara sira bakiyorum gecmisime
Goremiyorum inan birturlu kendimi
Ben beni ariyorum


Gozgore gore yakiyorsun beni ucurumlara suruklendim
Gozgore gore atiyorsun beni ucurumlara suruklendim

Kara kara dusunerek geciyor gunum
Kula kul olmaktan vazgecemedim
inan Seni seviyorum
Ara sira bakiyorum gecmisime
Goremiyorum inan birturlu kendimi
Ben beni ariyorum

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com