13 Eylül 2009 Pazar

Göksel - Senden Başka şarkı sözleri


Benden sorsan umanlardır derdim
Hani gözlerin varya
Bülbüleri susturup dinlerdim
Tatlı sözlerin varya

Katmer katmer güller açar gönlümde
Hani gülüşün varya
Daha mutlu olaam ömrümde
Beni öpüşün varya

Senden başka senden başka
Gözüm görmez hiç kimseyi
Senden başka senden başka
Duyamam ben hiç kimseyi

Senden başka senden başka
Seveem ben hiç kimseyi
Senden başka, seden başka
Olamam senden başkasıyla

Dizlerim titrer sen görününce
Hani o gelişin varya
Aklımdan çıkmaz bütün ömrümce
O çapkın gülüşün varya

Bir ilkbahar yağmuruydu sanki
Ardından güneş doğarya
Yaktı bir ateş gibi inaki
O kor dudakların varya

Senden başka, senden başka
Gözüm görez hiç kimseyi
Senden başka senden başka
Duyamam ben hiç kimseyi

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com