13 Eylül 2009 Pazar

Halil Koçak - Doğudan Doğanım şarkı sözleri


Korkularını bilirim
Sırrın var bende
Eydirmem boynunu kendime kimselere
Bitmesin umudum kesme sen selamı
Devam ederim ben böyle arkadaş hesabı
Ben bu durumdan ölmem
Yolumdan da dönmem
Meraklanma sevdamı da üstüne yük etmem
Yaşamadan görmem
Kararımdan dönmem
Sen düşünme benim sancımı
Ağlarken görünmem
Ben yanıyorum doğudan doğanım
Sen yansanda yanmasanda
Misafirim ol gel hiç önemi yok
Kalsanda kalmasanda
Ben yanıyorum doğudan doğanım
Sen yansanda yanmasanda
Kokunu bırak odalarıma önemi yok
Kalsanda kalmasanda
Öyle bir içten sarılırım ki
Selama durur tüm geçmişin
Olabilirliğine şaşarsın
Böyle sevilmenin
Ben yanıyorum doğudan doğanım
Sen yansanda yanmasanda
Misafirim ol gel hiç önemi yok
Kalsanda kalmasanda

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com