13 Eylül 2009 Pazar

Manga - Evdeki Ses şarkı sözleri


Evdeki ses evdeki ses bam bam
Sene 2009 şamataya devam
Mikrofonda Alper ağa yanında Manga
Hadi hadi durma hadi zıpla�

Evdeki ses evdeki ses bam bam
Mikrofonda ferman
Ter akıyor sırtımdan
Kolay değil böyle repte yerinde durmak
Zıplamak hoplamak çılgın gibi bağırmak
İçimden geliyor vahşice kudurmak
İyi dinle gerçekler şimdi başlayacak
Uzun lafın kısası Ankarada başladı
Melez bi manita yanıma yanaştı
? ayakkabı ceketi de ?
Bırak bu ayakları
Hepsi bayat
Biraz lak lak, şamata ve gürültü
Anlayın artık ferman işi götürdü
Sana mı gidelim yoksa bana
Komşular görmesin söyler hemen anama
Bir gecelek aşkta 25 pozisyon
Fan fini fin fon
��.
Katıl sen de bize evdeki ses
Evdeki ses evdeki ses bam
Evdeki ses evdeki ses bam bam

Evdeki ses kes stres yaratma
Hepimiz eğlenmeye geldik buraya
Bir iki ses kontrol mikrofon elimde
Yaklaş çekinme hele bi beni dinle
Benim adım Alper ama bana ağa derler
Söylediğim sözler tır gibi ezer geçer
Aynı boks maçına benzer
İlk raundda nakavt ve galip alper
Karakan bomba gibi niye diye sorma
? işte direnme boşuna
Hoşuna gidiyor işte boşuna inkar etme
Al sana karakan ve mangadan hediye
İleriye bak geçmişe kafa takma
Bağır çağır tepin zıpla atla
iyice bi terle iç bi soğuk ayran
Bizim gibi delilere her gün bayram
Evdeki ses evdeki ses bam
Evdeki ses evdeki ses bam bam

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com