13 Eylül 2009 Pazar

Manga - Hayat Bu İşte şarkı sözleri


Bazen ben de terkedip gidebilsem keşke diyorum
İçimde bir İstanbul var
Ondan vazgeçemiyorum
Belki sen de bir gün geçersin diye köprülerinden
Yakıp yıkamıyorum koparıp da atamıyorum içimden
Hayat bu işte
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hapsolursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun

Söyle taşı toprağı altın olmuş kaç yazar
Delik testi umutlarım
Akar altından azar azar
Söyle neye yarar
Yaşamak altın bi kafeste
Bir yanım seni beklerken
Diğeri bekler ölümü ağır ağır
Hayat bu işte
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hapsolursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com