13 Eylül 2009 Pazar

Öykü & Berk - Seni Ben Unutmak İstemedim Ki şarkı sözleri


Seni ben unutmak istemedim ki
Uzayan yollara neden inandın
Seven her verdiği sözden döner mi
Şu yalan yıllara neden inandın
Seven her verdiği sözden döner mi
Şu yalan yıllara neden inandın
Seni unutsaydım bekler miydim hiç
Bir derdime bin dert ekler miydim hiç
Şu sonsuz hasreti kalbime koyup
Bir ömür boyu ah çeker miydim hiç

Bana sen uzaktan sitem ettikçe
Benim ümitlerim elimden tutmaz
O yalan sözlere sakın inanma
Seneler geçse de seven unutmaz
Seni unutsaydım bekler miydim hiç
Bir derdime bin dert ekler miydim hiç
Şu sonsuz hasreti kalbime koyup
Bir ömür boyu ah çeker miydim hiç

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com