13 Eylül 2009 Pazar

Sıla - Masumum şarkı sözleri


Hiç kimseden utanmaz o
Ayıbıyla övünür
Hır gürü bencillikten
O bunu sanat görür

Kime dikiş atsa
Teğellenir ona
İtiraz onun bir numara adamı
Cahil adeta

Hiç kimseye uymaz
O geleni uydurur
Kalbi güm güm yalnızlıktan
Korkunun uydusudur
kim girse hayatına
Vay acırım haline
O kadar iyi tanıyorum ki onu
Sevemiyorum haliyle

Dağ kadar deniz kadar
Nerden baksan deniz kadar
En az çocuklar kadar masumum x2

Ooofff masumum

Hiç kimseye uymaz
O geleni uydurur
Kalbi güm güm yalnızlıktan
Korkunun uydusudur
kim girse hayatına
Vay acırım haline
O kadar iyi tanıyorum ki onu
Sevemiyorum haliyle

Dağ kadar deniz kadar
Nerden baksan deniz kadar
En az çocuklar kadar masumum x2

Ooofff masumum

Yiğidi Gömdüm hakkını verdim
Benden çıktı oohhh
Ölçtüm tartım günlere böldüm
Haklıymışım oohhh
Bi havalar haller anlatıyorlar
Hoş mu yani yuuhhh
Mezhebimi geniş anlamadım ki
Uçmuşsun sen oofff
Ooofffff

Dağ kadar deniz kadar
Nerden baksan deniz kadar
En az çocuklar kadar masumum x2

Ooofff masumum

0 yorum:







Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com